[OT- OT] IPSec w OVH

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 18 Lis 2010, 16:58:51 CET

W dniu 11/18/10 4:50 PM, Daniel Mróz anonsuje::
> Hum? Jedyne, co mogę sobie wybrać, to jedna z predefiniowanych
> dystrybucji. PLD wśród nich nie ma. Zastanawiałem się nad vserverem, ale
> po skompilowaniu kernela z nim system się nie podnosi. Nie mam dostępu
> do konsoli, więc nie wiem nawet co go boli.
> Jest jeszcze dystrybucja skrojona pod VMware, ale na tym serwerze będą
> biegały bardzo zasobożerne procesy i nie uśmiechają mi się żadne, nawet
> najmniejsze narzuty.
pawelz ma kilka razy PLD w OVH.
Napisałem, bo sam mam jeden serwer dedykowany w OVH i bangla pod Th z
vserverem (właśnie pewność działania vservera w PLD była ostatecznym
argumentem, żeby nie używać OVHowych forków).
Tzn. jeżeli, to standardowy ichni serwer dedykowany, to możesz mieć, co
zechcesz.
--
WK