[OT- OT] IPSec w OVH

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 18 Lis 2010, 17:05:31 CET

On Thu, Nov 18, 2010 at 04:58:51PM +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:
> pawelz ma kilka razy PLD w OVH.
> Napisałem, bo sam mam jeden serwer dedykowany w OVH i bangla pod Th z
> vserverem (właśnie pewność działania vservera w PLD była ostatecznym
> argumentem, żeby nie używać OVHowych forków).
Ja bardzo chętnie bym tam postawił PLD, ale nigdzie nie widzę opcji
"własny system operacyjny" czy coś w ten deseń. Nie ma nawet opcji boot
z własnego obrazu ISO. Mogę tylko wybrać jakąś dystrybucję z listy,
która zostanie automagicznie zainstalowana/przeinstalowana.

> Tzn. jeżeli, to standardowy ichni serwer dedykowany, to możesz mieć,
> co zechcesz.
Zdefiniuj "standardowy". To jest serwer dedykowany, ale czy standardowy?
Wygląda mi na standard. Niestety, nie ja go kupowałem, więc trudno jest
mi wskazać dokładnie co to za zwierz.

Pozdrawiam
Beorn

--