[OT- OT] IPSec w OVH

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 18 Lis 2010, 17:14:03 CET

W dniu 11/18/10 5:05 PM, Daniel Mróz anonsuje::
> Ja bardzo chętnie bym tam postawił PLD, ale nigdzie nie widzę opcji
> "własny system operacyjny" czy coś w ten deseń. Nie ma nawet opcji boot
> z własnego obrazu ISO. Mogę tylko wybrać jakąś dystrybucję z listy,
> która zostanie automagicznie zainstalowana/przeinstalowana.
Rescue. Partycjonowanie.
Ściągasz cri i wypakowujesz na docelową partycję.
Chroot; grub install (ja tego nie robiłem - miałem zainstalowanego gruba
z fedory i nie nadpisywałem mbr).
geninitrd, reboot.
Trzeba zwrócić uwagę na moduły do geninitrd. Mnie powiodła się dopiero
piąta próba.
Ale nie sprawdziłem wcześniej dokładnie i takie były konsekwencje.
Nawet z VKVM pld mi się odpala.

Dobrze wyłączyć w panelu monitorowanie przez obsługę, potrafią minutę od
umilknięcia pingów sprawdzać co się dzieje.
--
WK