Zgrywanie matriału z kamery przez kartę TV i problem z dźwiękiem.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 20 Lis 2010, 17:21:24 CET

Dnia sobota, 20 listopada 2010, Wieslaw Kierbedz napisał:
> W dniu 20.11.2010 16:52, Łukasz Maśko anonsuje::

> A nie ma ta kamera niezależnego wyjścia audio?

Ma wyjście na dwa cinch'e (Audio+Video) i osobne S-Video. Używam tej
pierwszej opcji. Rozumiem, że chodzi o podpięci samego dźwięku do wejścia
dźwięku karty dźwiękowej. Rozważałem taką opcję, ale założyłem, że to musi
się dać zrobić bezpośrednio z wyjścia audio karty TV - bo niby czemu miało
by nie działać (zwłaszcza, że forward dźwięku przy oglądaniu TV działa). Tym
nie mniej - jeszcze spróbuję, tylko muszę wynaleźć gdzieś w graciarni
przejściówkę cinch->jack. Może problem tkwi gdzieś w mencoder?