Zgrywanie matriału z kamery przez kartę TV i problem z dźwiękiem.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 21 Lis 2010, 15:51:24 CET

Dnia sobota, 20 listopada 2010, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Może ktoś miał już jakieś sukcesy w robieniu czegoś takiego jak opisałem?
> Jeśli tak, jak sobie z tym dźwiękiem poradzić?

OK, rozwiązanie znalezione, równie trywialne co młotek. Kamera ma wyjście
audio mono, karta ma dwa wejścia, lewy i prawy kanał. Mencoder przy
zgrywaniu używał tylko jednego kanału - tego drugiego :-/ Przełączyłem
wtyczkę i dźwięk już jest. Zgrywanie do AVI idzie bez problemu. Teraz muszę
wykombinować, jak zrobić z tego materiału VCD, ale to już zupełnie inna
bajka.

Podrawiam.