KDE i " niby-podgląd " dla plików video - czy da się to wyłączyć?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 23 Lis 2010, 10:40:38 CET

Dnia wtorek, 23 listopada 2010, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Odinstaluj kde4-kdemultimedia-mplayerthumbs.

Dzięki, o to chodziło. Chociaż ideałem by było, gdyby ten plugin
przestrzegał ograniczeń dla innych thumbnaili. Ale to już inna bajka, ja
tego poprawiać nie mam czasu ani wiedzy.