KDE i " niby-podgląd " dla plików video - czy da się to wyłączyć?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 23 Lis 2010, 21:41:47 CET

Łukasz Maśko:
> Dnia wtorek, 23 listopada 2010, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Dzięki, o to chodziło. Chociaż ideałem by było, gdyby ten plugin
> przestrzegał ograniczeń dla innych thumbnaili. Ale to już inna bajka, ja
> tego poprawiać nie mam czasu ani wiedzy.

Jest tak zapewne dlatego, że kiedyś nie dało się ustawić limitu na 700mb czy
kilka gigabajtów - był jakiś chory limit na parę megabajtów. Teraz widzę, że
max to ~2gb (jak wpiszę więcej to mi licznik po ponownym otwarciu konfiguracji
przekręca) co i tak dla filmów jest za mało. Wg mnie ideałem by było gdyby dla
filmów dało się po prostu definiować osobno.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic