apache + svn

Sylwester Zdanowski sylwesterzdanowski w gmail.com
Nie, 3 Paź 2010, 11:46:54 CEST

Witam,

Usiłuje uruchomić SVN dostępny przez www

<VirtualHost svn.moj.pl>
  ServerName svn.moj.pl
  <Location />
	DAV svn
SVNPath /home/services/httpd/vhosts/svn.moje.pl/svn_lms/
AuthzSVNAccessFile /home/services/httpd/vhosts/svn.moje.pl/svnaccess
 	Satisfy Any
	Require valid-user
	AuthType Basic
   	AuthName "Subversion"
AuthUserFile /home/services/httpd/vhosts/svn.moje.pl/mainuser
	SVNIndexXSLT "/repos-web/view/repos.xsl"
  </Location>
ErrorLog logs/svn.moje.pl-error_log
TransferLog logs/svn.moje.pl-access_log
</VirtualHost>

Otrzymuje informacje o nie możliwości odczytania pliku XSLT. Jeżeli
usunę plik z konfiguracji pojawia się brak dostępu do \.
Próbowałem nawet nadania 777 bez efektu. jeżeli usunę XSLT i pliki
odpowiedzialne za kontrole dostępu zaczyna działać.
Jak to prawidłowo skonfigurować?