apache + svn

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Nie, 3 Paź 2010, 13:34:34 CEST

On Sun, 03 Oct 2010, Sylwester Zdanowski wrote:
> <VirtualHost svn.moj.pl>
>   ServerName svn.moj.pl
>   <Location />
> 	DAV svn
> SVNPath /home/services/httpd/vhosts/svn.moje.pl/svn_lms/
> AuthzSVNAccessFile /home/services/httpd/vhosts/svn.moje.pl/svnaccess
>  	Satisfy Any
^^^^^^^^^^^^^^^ Nie potrzebne. To najprawdopodobniej spowoduje, że
dostęp do wszystkiego będzie miał KAŻDY valid-user, a nie tylko
ten-do-tego co opiszesz w pliku svnaccess. Bez tego Satisfy będzie
tak, że żeby mieć dostęp do jakiegoś kawałka SVN trzeba mieć hasło w
mainuser oraz przyznany dostęp w svnaccess.

Z drugiej strony jeżeli chcesz, żeby każdy user miał dostęp do
całego SVN, to wywal zarówno Satisfy jak i AuthzSVNAccessFile.

> 	Require valid-user
> 	AuthType Basic
>    	AuthName "Subversion"
> AuthUserFile /home/services/httpd/vhosts/svn.moje.pl/mainuser
> 	SVNIndexXSLT "/repos-web/view/repos.xsl"
O, nie wiedziałem, że tak się da. Bez tego SVNIndexXSLT lista plików
będzie formatowana tka jak standardowo w apachu wygląda listing
katalogu.

>   </Location>
> ErrorLog logs/svn.moje.pl-error_log
> TransferLog logs/svn.moje.pl-access_log
> </VirtualHost>
>
> Otrzymuje informacje o nie możliwości odczytania pliku XSLT. Jeżeli
> usunę plik z konfiguracji pojawia się brak dostępu do \.

Stawiam na brak "Allow from all". Ale do tego koniecznie wywal
"Satisfy any".

--
Pozdrawiam,
Paweł