apache + svn

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Nie, 3 Paź 2010, 22:44:52 CEST

On Sun, 03 Oct 2010, Sylwester Zdanowski wrote:
> Jakieś style są mi potrzebne, jak je skomentuje zaczyna działać.

Co jest złego w difultowym wyglądzie svn? Przecież to i tak raczej
nie do tego służy, żeby to przeglądać ręcznie. Jak chcesz mieć ładny
browser do svn, to sobie fisheye zainstaluj.

> Oczywiście bez kontroli dostępu i z kiepskim wyglądem. Nie przejdzie taka partyzantka.
> Jak chociaż kontrola będzie działać można innych stylów poszukać....

Przy wyłączonych stylach dalej nie działa kontrola dostępu? (ofcoz
soa#1).

PS.: Nie wiem jak odpowiadasz na te maile, ale psujesz wątek.

--
Pozdrawiam,
Paweł