Icedove - drobna niedogodność z widokiem nagłówka informacji

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 4 Paź 2010, 10:04:30 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 19.02.2010 17:34, od Daniel Dawid Majewski:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.02.2010 15:02, od Marcin Krol:
> Powyższe słowa to lek na moje zszargane nerwy... ;) Dziękuję za podpowiedź.
W tej chwili (Icedove/3.1.3) ten dodatek nie działa tak, jak w
poprzednich wersjach - owszem ilość tekstu ulega redukcji, ale nadal
pozostaje niczym niezmącona pusta i bezużyteczna szeroka ramka...
Czy ktoś sobie z tym może już poradził ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski