Problem z kdm; było: sfakalem sobie system

Przemo Firszt przemo w firszt.eu
Pią, 15 Paź 2010, 21:30:17 CEST

Dnia 2010-10-13, śro o godzinie 19:51 +0200, mk . pisze:
> Witam mam zainstalowane th x64, troche pomieszane z i686. Dzis
>    zainstalowalem bind-utils przez force (bo cos tam krzyczal, ale
>    niestety nie wiem co) No i od tej porty kdm startuje na moment pokazuje
>    sie kursor i zaraz wraca do konsoli, ale normalnie jest uromione. Jak
>    moge zdiagnozowac o co chodzi? Log xorg nie wywala zadych errorow.
rpm -Va i popraw co mu sie nie podoba.
Co po "X" z konsoli?
Jaki jest koniec loga xorg?
Co jest normalnie uruchomione? Xy z startx czy moze coś innego? Bo nie
bardzo rozumiem.

--
Przemo Firszt