sfakalem sobie system

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Pią, 15 Paź 2010, 21:39:45 CEST

On Wed, 13 Oct 2010, mk . wrote:

>    Witam mam zainstalowane th x64, troche pomieszane z i686. Dzis
>    zainstalowalem bind-utils przez force (bo cos tam krzyczal, ale
>    niestety nie wiem co) No i od tej porty kdm startuje na moment pokazuje
>    sie kursor i zaraz wraca do konsoli, ale normalnie jest uromione. Jak
>    moge zdiagnozowac o co chodzi? Log xorg nie wywala zadych errorow.

Brak danych. Jaki komunikat miałeś przy "--force"?

Spróbuj:
  · Zaloguj się do konsoli (takiej prawdziwej C-M-F1) na roota
  · service kdm stop
  · zaloguj się na użytkownika
  · echo "xterm" >> ~/.xinitrc
  · xinit
  · awesome / startkde / gnome-session (zależnie czego uzywasz)

Napisz na którym etapie nie wyjdzie i z jakim błędem.

Powodzenia.

--
Paweł