Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blocked for more than 120 seconds.

Sob, 16 Paź 2010, 11:39:18 CEST

On Friday 15 of October 2010, Artur Frysiak wrote:

> Jaki fs?
Tylko ext3.

> Podobne objawy miałem na ext4 z delalloc w ubuntu 10.04. Przy
> zapisie wielkiego pliku (kilkanaście GB) process flush-XX:XX zjadał
> 100% proca i wszelkie operację IO były strasznie zlagowane. Pewnie
> miało to jakiś związek z ilością wolnego RAM. Maszyna na której tak
> się działo posiada 192GB RAM.

W moim przypadku operacje się nie lagują, ale po prostu kolejne procesy
przestają je w ogóle wykonywać, sytuacja się nie zmienia po kolejnych
godzinach, mimo że niektóre usługi potrafią w tym czasie działać.

Ramu trochę mniej bo 16/8 GB, a laptop to nawet 1GB..

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,