Zwisy na ostatnich kernelach: <coś> blocked for more than 120 seconds.

Marek Ciesielski ciesiel w toya.net.pl
Pon, 18 Paź 2010, 07:53:10 CEST

 W dniu 2010-10-16 11:39, Mateusz Korniak pisze:

> W moim przypadku operacje się nie lagują, ale po prostu kolejne procesy
> przestają je w ogóle wykonywać, sytuacja się nie zmienia po kolejnych
> godzinach, mimo że niektóre usługi potrafią w tym czasie działać.
>
> Ramu trochę mniej bo 16/8 GB, a laptop to nawet 1GB..

Czy coś się wyjaśniło w tej kwestii? Bo właśnie wczoraj zrobiłem upgrade
i mam zdychawice przy loadzie 25.xx
Pomaga na kilka godzin wywalenie clamav...
Ewentualnie proszę o podanie sposobu - jak najprościej wrócić na starszy
kernel.

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team