Teminal po upgradzie

Pepe pepe w kamol.net
Wto, 19 Paź 2010, 11:53:52 CEST

Dnia 2010-10-19, o godz. 10:26:38
Grzesiek Sójka <pld w pfu.pl> napisał(a):

> Po jakimś miesiącu zrobiłem dziś poldek -v --upgrade-dist i efekt
> jest taki, że jak odpalę Terminal pod xfce4 to niby wszystko wygląda
> ok. Ale jak potem zrobie tak:
>
> [grzes w Zeus ~]$ bash -l
> Ägrzes§Zeus ßÜ$ logout
> Ägrzes§Zeus ßÜ$
>

> to coś się pierdzieli z pliterkami i alfanumerykami. To samo dzieje
> się nie tylko w przypadku basha ale także przy połączeniach ssh. Co
> ciekawe w podanym przykładzie po wyłączeniu basha sytuacja nie wraca
> do normy. Ma ktoś jakiś pomysł???

Też tak mam, przy czym zauważyłem że coś jest nie tak pod mc,
mianowicie nie działają klawisze funkcyjne oraz home/end.

Najdziwniejsze jest to że jak najpierw uruchomię xterma a z niego
Terminal to wszystko jest OK (takie tymczasowe rozwiązanie)

Pozdrawiam.

PS. Przy okazji ostatni upgrade zepsuł glib2, nie działa np. gcalctool

--
Pepe