Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blockedfor more than 120 seconds.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 19 Paź 2010, 13:45:44 CEST

Dnia wtorek, 19 października 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> W samym kernelu pomiędzy 6, a 7 zmieniła się 1 linijka dotycząca xena. W
> naszym jaju zmieniła się jeszce łatka grsecurity. Hmm.

No to obstawiałbym to grsec, bo komp chodzi dalej (uptime prawie 24h). Nie
ma na nim dużego loadu, ale przy takim samym na *.7 miałem wywrotki po kilku
godzinach.