Re: Jak w PLD zrobić redirect z localhosta? (xinetd?)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 19 Paź 2010, 15:24:50 CEST

W dniu 19 października 2010 15:18 użytkownik Paweł Zuzelski
<pawelz w pld-linux.org> napisał:

> socat -v tcp-listen:3306,fork,reuseaddr tcp-connect:a.b.c.d:3306
>
> Ewentualnie bez -v, jak nie chcesz widzieć śmieci na konsoli.

I to szyfruje połączenie? Wątpię, a zakładam, że jak się robi takie
rzeczy to się nie chce żeby hasła latały otwartym tekstem po sieci.
Stunnel oferuje wszystko co trzeba i szyfruje połączenie.