Re: Jak w PLD zrobić redirect z localhosta? (xinetd?)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 19 Paź 2010, 15:29:10 CEST

On Tue, 19 Oct 2010, Bartosz Świątek wrote:

> W dniu 19 października 2010 15:18 użytkownik Paweł Zuzelski
> I to szyfruje połączenie? Wątpię, a zakładam, że jak się robi takie
> rzeczy to się nie chce żeby hasła latały otwartym tekstem po sieci.
> Stunnel oferuje wszystko co trzeba i szyfruje połączenie.

I jest przyciężkawy, a ja nie potrzebuję szyfrowania ;)
To idzie po dedykowanym łączu między dwoma serwerami, każdy narzut jest
niemile widziany - już samo przerzucanie mysql z localhost na inny serwer
budzi pewne obawy...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944