Re: Jak w PLD zrobić redirect z localhosta? (xinetd?)

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 20 Paź 2010, 00:07:55 CEST

On Tue, 19 Oct 2010, Jacek Osiecki wrote:
> I jest przyciężkawy, a ja nie potrzebuję szyfrowania ;) To idzie po
> dedykowanym łączu między dwoma serwerami, każdy narzut jest niemile
> widziany - już samo przerzucanie mysql z localhost na inny serwer budzi
> pewne obawy...

Jeżeli chcesz socat-a używać trochę konkretniej to uważaj - potrafi się
czasem zwiesić, niestety... Raz na ileś tygodni, różnie. Za rzadko, żeby
na produkcji trzymać na debugerze, więc nie namierzyłem o co mu chodzi...