Re: Jak w PLD zrobić redirect z localhosta? (xinetd?)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 20 Paź 2010, 10:56:14 CEST

On Wed, 20 Oct 2010, Pawel Golaszewski wrote:

> eee?

No, normalnie - nie potrafią zrobić DNAT z localhosta gdzieś w sieć.
Przynajmniej takie są objawy, i tak też twierdzą ludki z różnych
wyguglanych forów.

> Jak potrzebujesz to socat ci załatwi sprawę.

I chyba pozostanie na razie ręcznie skompilowany rinetd, bo socat próbuje
mi upgrade'ować 3/4 systemu przez różne "fajne" zależności :( - w tym też
upgrade do php 5.3, czego nie można ot tak sobie zrobić przez różne
kwiatki :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944