Jak w PLD zrobić redirect z localhosta? (xinetd?)

Pawel Sikora pluto w agmk.net
Śro, 20 Paź 2010, 11:29:56 CEST

On Wednesday 20 of October 2010 10:56:14 Jacek Osiecki wrote:

> No, normalnie - nie potrafią zrobić DNAT z localhosta gdzieś w sieć.
> Przynajmniej takie są objawy, i tak też twierdzą ludki z różnych
> wyguglanych forów.

na maszynie 127.0.0.1 skopiuj ruch z pomoca -j TEE do A.B.C.D

http://www.bjou.de/blog/2008/05/howto-copyteeclone-network-traffic-using-
iptables/

a oryginalny pakiet wyslij do kosza. powinno zadzialac.