Bazy danych amaroka

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 25 Paź 2010, 11:09:15 CEST

Problem poniższy występuje u mnie od jakiegoś czasu, ale dzisiaj już mnie
całkiem wkurzył. Chodzi mi o to, jak Amarok zarządza swoimi danymi (okładki,
informacje o utworach). U mnie problem jest taki, że amarok robi z tym co
chce. Na przykład: dodaję do kolekcji album, program pokazuje mi okładkę -
niby wszystko jest OK. Ale za kilka uruchomień nagle okazuje się, że okładka
zniknęła (leży w katalogu z utworami). Nie można jej doładować również z
sieci. Usunięcie albumu z listy odtwarzania i ponowne go dodanie niczego nie
zmienia. Dopiero zamknięcie amaroka i usunięcie całego katalogu
~/.kde/share/apps/amarok poprawiają sytuację. Do następnego razu, gdy znów
mu odbije :-/ Tak samo jest z przypisanymi gwiazdkami itp., po prostu jakby
program zapominał o utworze (utowrach) i za Chiny nie chciał sobie o nim
przypomnieć.

Czy komuś się coś takiego zdarzyło? Czy jeśli użyję zewnętrznego mysql-a, to
sytuacja się poprawi?

Obecnie używam amaroka 2.3.2-1, ale tak samo było w poprzednich wersjach.