Bazy danych amaroka

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 25 Paź 2010, 11:19:57 CEST

W dniu 25 października 2010 11:09 użytkownik Łukasz Maśko
<masko w ipipan.waw.pl> napisał:
> Problem poniższy występuje u mnie od jakiegoś czasu, ale dzisiaj już mnie
> całkiem wkurzył. Chodzi mi o to, jak Amarok zarządza swoimi danymi (okładki,
> informacje o utworach). U mnie problem jest taki, że amarok robi z tym co
> chce. Na przykład: dodaję do kolekcji album, program pokazuje mi okładkę -
> niby wszystko jest OK. Ale za kilka uruchomień nagle okazuje się, że okładka
> zniknęła (leży w katalogu z utworami). Nie można jej doładować również z
> sieci. Usunięcie albumu z listy odtwarzania i ponowne go dodanie niczego nie
> [...]

Nie używam tego (ekhem) softu... ale może zrób sobie backup
~/.kde/share/apps/amarok w momencie kiedy wszystko działa. Jak się
zepsuje to sobie porównaj - może jakiś wpis jest generowany który to
psuje, jeśli tak, to poszukaj w kodzie co go generuje i zgłoś autorom.

Czasy kiedy mi osobiście chciało się grzebać w kodzie amaroka minęły.
Zgłaszać błędy programów powinieneś zawsze autorom, ówcześnie
przeszukując ich bugzille.