OT i vserver raz jeszcze - problem z interfejsami (wiele IP)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 27 Paź 2010, 13:07:25 CEST

Witam,

Może ktoś tu będzie wiedział co jest przyczyną...
Jest sobie vserver - i chciałem żeby miał trochę więcej niż jeden adres
IP... Nigdzie nie znalazłem jasnego opisu jak to zrobić - zero przykładów
gdzie np. tworzy się kolejne adresy przypisane do eth0 :(

Zdesperowany postanowiłem stworzyć w vserverze kolejne interfejsy - eth1,
eth2 itd., analogicznie do eth0 - czyli /etc/vservers/xxx/interfaces/<n>
i tam odpowiednie pliki dev i ip.
No i ... nie wiem czemu, ale o ile stworzyło eth1 to dalej już nie bardzo:

root w juliett ~> vserver www1 start
Cannot find device "eth3"
Cannot find device "eth2"
Cannot find device "eth2"
Cannot find device "eth2"
Cannot find device "eth3"
Cannot find device "eth3"
 			Napędzane przez PLD Linux Distribution
 	      Proszę wcisnąć I żeby wejść w tryb interaktywny
Host:

... itd.

Jakieś pomysły? Najchętniej bym ustawił te dodatkowe adresy dla eth0, ale
nie wiem jak to zrobić :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944