KDE 4.5.2, kate scripting

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 29 Paź 2010, 23:41:06 CEST

On Friday 29 of October 2010 16:03:53 Daniel Dawid Majewski wrote:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 28.10.2010 21:52, od Marcin Kurzyna:

> Tak sobie googlnąłem :
> http://docs.kde.org/
> stable/en/kdesdk/kate/advanced-editing-tools-scripting.html

Cieszę się, to teraz już wiesz co można osiągnąć dzięki skryptom.

serdecznie pozdrawiam

ps. sorry, ale twoja odp jest mało uzyteczna. ja wiem jak działają skrypty i
jak je pisać. pytanie dotyczy *czemu*w*PLD*nie*działa. no chyba że SOA#1 - to
też jakaś odp bo mogę szukać u siebie błędu, ew różnic w wersjach, ale tego
też nie powiedziałeś.