KDE 4.5.2, kate scripting

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 30 Paź 2010, 13:24:53 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 29.10.2010 23:41, od Marcin Kurzyna:
> ps. sorry, ale twoja odp jest mało uzyteczna. ja wiem jak działają skrypty i
> jak je pisać. pytanie dotyczy *czemu*w*PLD*nie*działa. no chyba że SOA#1 - to
> też jakaś odp bo mogę szukać u siebie błędu, ew różnic w wersjach, ale tego
> też nie powiedziałeś.
OK, zmobilizowałeś mnie do test case i SOA#1

Zawartość testowego ~/.kde/share/apps/katepart/script/myutils.js:
/* kate-script
 * author: badziong <srututu w gacie.z.drutu.net>
 * license: AYW
 * revision: 0.1
 * kate-version: 3.4
 * type: commands
 * functions: sort, help
 */
 function help(cmd)
{
    if (cmd == "sort") {
        return "Sort the selected text.";
    } else if (cmd == "help") {
        return "Pomoc się przydaje.";
    }
}
Po wciśnięciu F7 i wpisaniu "help help" wyskakuje "stylowy" tooltip z
prawidłowym komunikatem.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski