Th, Xy i polska klawiatura

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 3 Wrz 2010, 09:21:22 CEST

Witam,

Jest jakiś koszerna metoda ustawienia polskiej klawiatury pod aktualnymi
Xami?
Właśnie sobie wczoraj zrobiłem upgrade wszystkiego do aktualnych wersji,
i nagle moja metoda (czyli wrzucenie do .xinitrc komendy /usr/bin/setxkbmap pl)
przestała działać. A dokładniej to działa, a po jakimś bliżej
nieokreślonym czasie nagle nie mam polskich literek i muszę znowu odpalić
/usr/bin/setxkbmap pl

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944