Irański układ klawiatury nie działa

Michał Sałaban michal w salaban.info
Czw, 2 Wrz 2010, 02:04:32 CEST

Hej,

Po dodaniu irańskiego (Persian/Iran) układu klawiatury otrzymuję takie coś:
http://img194.imageshack.us/img194/2592/89560572.png

Przełączanie układów nadal działa, jednakże tylko w wersji sprzed
zmiany (nie zawiera irańskiego).
Podobny problem występuje z układem India/Hindi, India/Gujarati. Co
ciekawe, arabskie działają (ten sam alfabet co w Perskim i również
RTL).
Wynik komend podanych w okienku:

---8<---8<---
~:$ xprop -root | grep XKB
_XKB_RULES_NAMES_BACKUP(STRING) = "base", "pc105", "us", "", ""
_XKB_RULES_NAMES(STRING) = "base", "acpi", "pl,es", ",",
"grp:alts_toggle,grp:shifts_toggle"
~:$ gconftool-2 -R /desktop/gnome/peripherals/keyboard/kbd
 layouts = [pl,es,ir]
 options = [grp	grp:alts_toggle,grp	grp:shifts_toggle]
 model = acpi

Dzieje się to z najnowszymi paczkami z test, zarówno na x86_64 jak i
i686. Mogę podać konkretne wersje, tylko nie wiem czego.
Jak to dalej debugować?

--
Michał