Re: Th: Co zrobić żeby zadziałał mi dźwięk?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 3 Wrz 2010, 09:43:13 CEST

On Wed, 1 Sep 2010, Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> ja mam podobną na nVidii 6150 MPC51
> dopisz może do /etc/modprobe.conf:
> alias sound-slot-1 snd_hda_intel
> i daj może najpierw recznie: modprobe -a snd_hda_intel

Dzięki, zadziałało :)
Tzn. przynajmniej dźwięk na youtube działa.
Co innego alsaconf - ta nadal twierdzi, że nie znaleziono żadnych kart...
O tyle zabawne, że alsaplayer ładnie odtwarza muzykę, a alsamixer pokazuje
konkretne informacje o karcie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944