Temat bumerang, czyli dialog do konfiguracji drukarek pod KDE.

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Śro, 1 Wrz 2010, 23:56:22 CEST

On Tuesday 31 of August 2010 15:34:51 Bartosz Lis wrote:
> Po uaktualnieniu KDE do 4.5.0 znów nie działa konfiguracja drukarek.
>
> W okienku systemsettings wyświetla się:
>
> Usługa "Konfiguracja Drukarki" nie udostępnia interfejsu 'KCModule'
> ze słowem  kluczowym
> 'system-config-printer/system-config-printer.py' Ta infrastruktura
> nie pozwala na tworzenie składników podanego typu.

Ja uzywam tylko i wyłacznie konfiguratora z CUPSa i ten polecam -
wszelkie inne wcześniej czy później nawalają.

Mieszko
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php