Wieszający się kwin (kde 4.5.1)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 19 Wrz 2010, 23:16:33 CEST

Dnia niedziela, 19 września 2010, Grzesiek Pycia napisał:
[...]
> W sumie z tego co widzę efekty nie robią mi różnicy teraz mam wyłączone
> i tak samo ma czkawkę.
> Mam na myśli te efekty:
> Ustawienie systemowe -> Wyglad i zachowanie przestrzeni roboczej ->
> Efekty pulpitu
> Chyba ze o jakieś inne chodzi :)

U mnie było też tak, że jak były włączone efekty to miałem czkawkę. Nawet o
tym tutaj pisałem. Potem je wyłączyłem, bo  akurat przy wyłączonych czkawki
nie było. I dobrze chodziło aż do chwili, gdy... automagicznie same się
włączyły. Nie mam pojęcia jak i dlaczego (ja nie włączyłem, chyba że przez
przypadek), ale od tej pory już nie mam czkawki. Tyle, że kwin mi się wiesza
przy zmianach ustawień.