Zamieniające się sieciówki

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Pon, 20 Wrz 2010, 10:46:21 CEST

Witam,

Mam dość dziwny problem, do którego nawet nie wiem jak podejść.
Otóż ostatnio instalowałem całkiem nowy system - PLD Titanium.
Przez jakieś 2 tygodnie wszystko śmiga i działa normalnie.
Dzisiaj rano włączam system i nie mam sieci. Po wielu próbach i
sprawdzeniu że na kablu sygnał, włożyłem go do drugiego portu i wszytko
powstało.
Z jakiej racji tak się stało. Nic ostatnio już nie dotykałem. Dwa
tygodnie system traktuje jedną sieciówkę jako eth0, a teraz mu się
odwidziało i będzie widział tak drugą??
Co z tym fantem zrobić?
Przecież na maszynie produkcyjnej nie będę latał po każdym restarcie do
serwerowni i sieciówek zamieniał.
Spotkał się ktoś z czymś takim.
Wszystkie paczki mam z najnowszego Ti - stable.
Kernel 2.6.32.21-1

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>