Zamieniające się sieciówki

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Pon, 20 Wrz 2010, 13:44:29 CEST

Wielkie dzięki.
Opcja z wpisami do udeva działa wyśmienicie.
Dla próby pozamieniałem to jeszcze parę razy i za każdym razem wyszło
jak należy.

Aliasy w modprobe.conf jaki i ładowanie w initrd nie uwzględniają chyba
opcji z obsługą obu sieciówek przez ten sam moduł, a to raczej jednak
chyba nie jest rzadkość. Chyba że o czymś nie wiem?

Pozdrawiam
	Mariusz Goch

--
Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>