Budowanie ze RPM

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Wto, 21 Wrz 2010, 15:24:42 CEST

Witam,

Mam dość płytki i pewnie dość banalny problem.
Niedawno instalowałem czysty system i brak mi jeszcze wielu pakietów.
Próbuję właśnie skompilować anteater i builder wywala mi błąd:

checking for namespace support... no
configure: error: Namespaces are required to compile this package.
Please update your compiler. In the most cases this is not very
difficult.
Have a look at the README file in this distribution.

Brakuje mi pewnie jeszcze jakieś paczki potrzebnej do kompilowania C++,
a nic mi już więcej nie przychodzi do głowy.
Mam:
poldek:/all-avail> ls -I rpm*
rpm-4.5-43.x86_64
rpm-base-4.5-43.x86_64
rpm-build-4.5-43.x86_64
rpm-build-macros-1.568-1.noarch
rpm-build-tools-4.4.39-1.noarch
rpm-lib-4.5-43.x86_64
rpm-perlprov-4.5-43.x86_64
rpm-specdump-0.3-6.x86_64
rpm-utils-4.5-43.x86_64
rpm-whiteout-1.38-1.noarch

poldek:/all-avail> ls -I gcc*
gcc-4.4.3-5.x86_64
gcc-c++-4.4.3-5.x86_64
gcc-objc++-4.4.3-5.x86_64
gcc-objc-4.4.3-5.x86_64

poldek:/all-avail> ls -I libstd*
libstdc++-4.4.3-5.x86_64
libstdc++-devel-4.4.3-5.x86_64
libstdc++-static-4.4.3-5.x86_64

poldek:/all-avail> ls -I glibc*
glibc-2.11.1-5.x86_64
glibc-devel-2.11.1-5.x86_64
glibc-devel-utils-2.11.1-5.x86_64
glibc-headers-2.11.1-5.x86_64
glibc-libcrypt-2.11.1-5.x86_64
glibc-localedb-all-2.11.1-5.x86_64
glibc-misc-2.11.1-5.x86_64

Co mi jeszcze może być potrzebne?
Pozdrawiam
	Mariusz Goch

--
Mariusz Goch (pH4Lk0n) <mariusz.goch w spacja.com>
pH4Lk0n's Realm http://spacja.com/