"switch user" pod Gnome - jak doprowadzić do działania?

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Śro, 22 Wrz 2010, 17:37:54 CEST

On Mon, Sep 20, 2010 at 06:51:52PM +0200, Michał Sałaban wrote:
> Hej,
>
> Mam kompa, z którego korzystają dwie osoby. Czasem miło by było mieć
> możliwość przełączenia użytkownika bez zamykania aplikacji. Niestety,
> nie zdarzyło mi się jeszcze, by to w PLD zadziałało. Na ostatnich
> paczkach z FTP efekt jest taki, że ekran robi się ciemny na parę
> sekund, po czym wyskakuje dialog pozwalający zalogowanemu
> użytkownikowi odblokować konsolę.
>
> Używam GDM. Co zainstalować, gdzie dłubnąć, żeby zadziałało? Jak
> debugować, jeśli SOD#1?

Dziwnie mały odzew.

U mnie nie działało w trochę inny sposób.
Jak potrzebowałem przełączania użytkowniów u siebie, to skończyło się tak,
że w gdm-defaults.patch wywaliłem "vt9" ze zmiennej X_SERVER.

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,