[Th] Zwalona alsa, czy cos innego?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 21 Wrz 2010, 22:43:43 CEST

On Tuesday 21 of September 2010, Adam "Tytus" Skowronski wrote:
> Witajcie

> Po upgradzie dzwiek odtwarzany we wszystkim co mi przychodzi do glowy jest
> przerywany i w sumie odtwarzany 2 razy szybciej niz powinien.

Ja mam obiaw wręcz odwrotny, ale wynikający z bardziej zaawansowanego użycia
karty.
Używam Creative Labs CA0106 Soundblaster, która ma 4 niezaleźne kanały
(wyjścia) stereo.
Problem powstaje gdy odtwarzam równolegle dzwięk na 1 i 2 kanale. Wtedy dźwięk
na drugim kanale jest odtwarzany dwa razy wolniej. Tak samo jest z 2 i 3
kanałem. 1 z 3 działa ok. Odpuściłem sobie.

> Uywam kde, phonona z backendem gstreamera, ale wydaje mi sie, ze problem
> zaczyna sie juz w alsie.
> Widze wiele niepokojcych objawow.
> Np. Wczesniej moja karta bya swietnie rozpoznawana i w kmixerze mialem
> kilkanacie suwaczkow a w tej chwili wszystko zostalo zastapione jednym,
> pulseaudiowym. Alsamixer wprawdzie pozwala na zmiane karty - i wtedy widze
> wszystkie suwaczki, ale to nie to samo.

Zdeinstaluj pulseaudio, ustaw sobie kartę w phononie. Powinno pomóc.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}