vserver - inne pytanie

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 22 Wrz 2010, 17:05:33 CEST

On Wed, 22 Sep 2010, Jacek Osiecki wrote:

> Hmm,
>
> Działa bardzo ładnie - jeśli chodzi o cpuset i ograniczanie pamięci.
> Natomiast mam "mały" problem - z ograniczaniem samego cpu.
> fstab i tak mam własny, więc wolałem zostawić w cgroup również cpuset.
>
> Ale...
>
> root w serwer ~# ls /dev/cgroup/|grep cpu
> cpuset.cpu_exclusive
> cpuset.cpus
> cpuset.mem_exclusive
> cpuset.mem_hardwall
> cpuset.memory_migrate
> cpuset.memory_pressure
> cpuset.memory_pressure_enabled
> [...]

Dodam jeszcze, że cat /proc/cgroups pokazuje to samo na komputerze z moim
kernelem i z kernelem PLD (z dokładnością do "ns", którego w PLD nie ma):

#subsys_name	hierarchy	num_cgroups	enabled
cpuset	1	2	1
ns	0	1	1
cpu	1	2	1
cpuacct	0	1	1
memory	1	2	1
devices	0	1	1
freezer	0	1	1
net_cls	0	1	1
blkio	0	1	1

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944