OT: 3xDVI

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 22 Wrz 2010, 21:49:06 CEST

On Wednesday 22 of September 2010, Grzesiek Sójka wrote:
> Witam,

> 3. Powinienem o czymś jeszcze wiedzieć??

Kup sobie dwie karty nVidii, z identycznym chipsetem, z dwoma wyjściami DVI
każda. Przynajmniej takie, które działają z najnowszymi driverami.

Ja używam karty, która ma jedno DVI i jedno VGA oraz trubu twin-view. Xinerama
powodowała, że system działał strasznie krowiasto.
Teraz mam tak, że okna w KDE rozszerzają się do wielkości monitora. Dzięki
temu na pierwszym ekranie mam pulpit systemu a drugi mam podłączony do
telewizora i na nim oglądam filmy mplayerem.
Co lepsze, podpiąłem sobie w karcie dźwiękowej pierwsze wyjście audio do
głośników przy monitorze (domyślne wyjście alsa), drugie wyjście audio do
telewizora (konfiguracja alsy w smplayer) a trzecie do wieży (poprzez
konfiguracje phonona i tam gra amarok). I wszystko to nawet działa.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}