Szyfrowanie dysku wraz z partycją systemową

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 24 Wrz 2010, 03:34:54 CEST

Wieslaw Kierbedz:
> W dniu 22.09.2010 23:37, Kamil Dziedzic anonsuje::
>
> Da się. Ewentualnie będziesz musiał nauczyć się ręcznie edytować initrd,
> ale to nie jest skomplikowane.

Wymiękam. Ktoś to robił u nas? Jaka jest najprostsza droga? Próbowałem lvm +
cryptsetup i wymiękłem na generowaniu initrd - wydaje mi się, że nie potrafił
nasz geninitrd poradzić sobie z /dev/mapper/root. Szukał tam lvm a lvm był na
/dev/lvm/root, na to nachodziło /dev/mapper/root (cypt).

Miło byłoby usłyszeć skrótową drogę wg której już ktoś robił, np. cryptsetup
na /dev/sda2 (/), geninitrd, modyfikacja geninitrd (swoją drogą co i gdzie
wstawić nie miałem pojęcia), lilo, restart, winno działać.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic