Co muszę doinstalować?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 30 Wrz 2010, 11:14:39 CEST

Próbuję dodać na desktop nowy plasmoid (przez opcję pobrania nowych pakietów
z poziomu KDE). Plasmoid się niby instaluje, ale nie odpala, bo wyświetlany
jest takowy komunikat:

"Ten obiekt nie mógł być utworzony.
Przyczyna:
Nie można uruchomić modułu obsługi skryptów (ScriptEngine) python dla
elementu interfejsu WLAN monitor"

W logu sesji KDE mam w tym momencie takie coś:

plasma-desktop(3333)/python (plugin): Failed to import module
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/share/apps/plasma_scriptengine_python/pyappletscript.py", line
22, in <module>
    from PyKDE4.plasma import Plasma
ImportError: cannot import name Plasma

Próbowałem jakiegoś innego plasmoida i jest tak samo. Nie wyznaję się na
tych modułach. Mam zainstalowane python-PyKDE4, python-plasma, ale to
najwyraźniej za mało. Czego brakuje?