Co muszę doinstalować?

Czw, 30 Wrz 2010, 11:24:55 CEST

On Thursday 30 of September 2010, Łukasz Maśko wrote:
> Próbuję dodać na desktop nowy plasmoid (przez opcję pobrania nowych
> pakietów z poziomu KDE). Plasmoid się niby instaluje, ale nie odpala, bo
> wyświetlany jest takowy komunikat:
>
> "Ten obiekt nie mógł być utworzony.
> Przyczyna:
> Nie można uruchomić modułu obsługi skryptów (ScriptEngine) python dla
> elementu interfejsu WLAN monitor"
>
> W logu sesji KDE mam w tym momencie takie coś:
>
> plasma-desktop(3333)/python (plugin): Failed to import module
> Traceback (most recent call last):
>   File "/usr/share/apps/plasma_scriptengine_python/pyappletscript.py", line
> [...]

To może spróbuj ręcznie:
[matkor w db3 ~]$ python
>>> import PyKDE4.plasma
>>> PyKDE4.plasma.Plasma
<class 'PyKDE4.plasma.Plasma'>
>>> PyKDE4.plasma.__file__
'/usr/lib/python2.7/site-packages/PyKDE4/plasma.so'

[matkor w db3 ~]$ rpm -qf /usr/lib/python2.7/site-packages/PyKDE4/plasma.so
python-PyKDE4-4.5.1-1.i686

> Próbowałem jakiegoś innego plasmoida i jest tak samo. Nie wyznaję się na
> tych modułach. Mam zainstalowane python-PyKDE4, python-plasma, ale to
> najwyraźniej za mało. Czego brakuje?

Nie znam się na samych plasmoidach - może importują jakoś inaczej ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,