Amarok a "standardowa" baza mysql KDE - czy da się podpiąć?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 13 Kwi 2011, 12:01:32 CEST

On Wednesday 13 of April 2011, Łukasz Maśko wrote:

> Nie próbowałem, ponieważ nie mam "luźnego" mysql w systemie, nie odpalałem
> ręcznie bo nie chcę mieć dodatkowej usługi tylko na potrzeby amaroka, a na
> moje pytanie z poprzedniego listu nikt nie odpowiedział (czy da się podpiąć
> pod już chodzące mysql z KDE).
>
> A ponieważ udało się w końcu (kilka dni po poprzednim liście) opanować
> gstreamera, wywaliłem amaroka i zainstalowałem clementine. Tym nie mniej,
> jak poprawią amaroka (o ile kiedykolwiek się tego doczekam, bo mam
> wątpliwości) to pewnie do niego wrócę bo mi nawet pasował.

Problem jest taki, że należy używać innego hasła niż amarok propnuje
'password' ;-) Po zmianie na jakieś inne, połączenie z bazą działa i nawet
struktura tabel wraz z zawartością w bazie się pojawiła.

Domyślnie mysql zainstalowany u nas działa na socketach, więc trzeba go
skonfigurować aby nasłuchiwał sobie na localhoscie.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}