Amarok a "standardowa" baza mysql KDE - czy da się podpiąć?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 13 Kwi 2011, 11:24:35 CEST

Dnia środa, 13 kwietnia 2011, Lukasz Glebicki napisał:

> Tak się zaptam. Działa Ci z nowym mysql (baza zewnętrzna) amarok?
>
> U mnie się wywala tuż po starcie a odpalając go w trybie debug pisze, że
> nie może podpiąc się do bazy. Na forum żętó piszą, że podobno w tej
> wersji jest to naprawione upstream, ale im też nie działa.
>
> amarok-2.4.0-5.x86_64
> mysql-5.5.10-2.x86_64

Nie próbowałem, ponieważ nie mam "luźnego" mysql w systemie, nie odpalałem
ręcznie bo nie chcę mieć dodatkowej usługi tylko na potrzeby amaroka, a na
moje pytanie z poprzedniego listu nikt nie odpowiedział (czy da się podpiąć
pod już chodzące mysql z KDE).

A ponieważ udało się w końcu (kilka dni po poprzednim liście) opanować
gstreamera, wywaliłem amaroka i zainstalowałem clementine. Tym nie mniej,
jak poprawią amaroka (o ile kiedykolwiek się tego doczekam, bo mam
wątpliwości) to pewnie do niego wrócę bo mi nawet pasował.