Da się na chama takie coś odmontować? ( tudzież jak ubić proces)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Sie 2011, 22:59:13 CEST

Dnia Monday, 29 of August 2011, Pawel Golaszewski napisał:

> Bądź leniwy:
> umount -l

Rozwiązanie trochę jak Scarlet O'Hara z Przeminęło z wiatrem - "pomyślę o
tym jutro" ;-) Ale w sumie jak nie ma wyjścia... Do zamknięcia systemu na
czysto jak znalazł. Dzięki.

Nie działa niestety...