port forward

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pią, 9 Gru 2011, 15:17:46 CET

W dniu 2011-12-09 11:06, Grzesiek Sójka pisze:

> Dzięki za odpowiedź. Będę jednak wdzięczny jeśli ktoś zorientowany
> zweryfikuje powyższe sugestię. Trochę mnie niepokoi to "zgaduję" na
> początku. Był by to dla mnie spory kłopot jeśli coś by się wysypało.

Bez informacji jakie usługi dokładnie chcesz "odpalać" na tych portach
to "zgaduje" jest jak najbardziej na miejscu. :)
Bo np. nikt ci nie broni odpalić serwera SSH na porcie 80, albo HTTPS na
porcie 25.

Kolega Paweł po prostu wymienił usługi standardowo działające na tych
portach i protokoły na jakich działają i zrobił to jak najbardziej
poprawnie.

--
Rdest Arkadiusz