kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 14 Gru 2011, 20:16:10 CET

On Saturday 08 of October 2011 15:52:24 Łukasz Maśko wrote:

> Ja właśnie zbudowałem (icedove 7.0-0.2) ale nawet nie chce wystartować. Po
> odpaleniu z linii poleceń po chwili po prostu wraca do linii poleceń, żadne
> okno się nie wyświetla. Strace jest długi (dużo gettimeofday), na pierwszy
> rzut oka nie widać niczego dziwnego.

Odgrzeje temat.

Udało mi się jakimś cudem uruchomić KMaila.
KMail/4.7.4 (Linux/3.0.13-1; KDE/4.7.4; x86_64; ; )

To co zrobilem do zrobiłem backup wiadomości z katalogu Mail/ tak aby w KDE je
odtworzyć.
Aby to wszystko działało, musiałem doprowadzić do stanu używalności akonadi,
nepomuk i strigi, czyli usunąć katalog .kde/share/apps/nepomuk i się
przelogować.
Ponadto narzędziem akonadiconsole usunąłem i założyłem od nowa Mail Dispacher
Agent oraz "local folders"
Usnąłem $HOME/.kde/share/config/specialmailcollectionsrc
Przepiąłem bazę akonadi na lokalną bo systemowa przestała działać z akonadi.

Dodatkowo wykonałem pierdyliard dodatkowych ruchów próbujących to uruchomić,
ale te powyższe wydają się najważniejsze.

Teraz to jakiś działa, ale na razie muszę rozgryźć czemu kmail nie rozumie
html oraz gdzie podziały się moje filtry do poczty.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}