kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 15 Gru 2011, 18:19:21 CET

Dnia czwartek, 15 grudnia 2011, Łukasz Głębicki napisał:

> Ja używam POP3/SMTP jedynie

No właśnie. Ja mam IMAP i niestety, nadal nie mogę usunąć wiadomości z
serwera - chwilowo niby wywala, ale po refreshu okazuje się, ze wiadomości
nadal są gdzie były i nawet im się status na "przeczytana" nie zmienił.

> Nie wywalał mi się.

Obecnie plasma się nie wywala. Ale przy usuwaniu agenta "Local folders"
(tudzież "Katalogi lokalne") po kliknięciu na okienko z zapytaniem, czy na
pewno wyrzucić tego agenta, pokazuje się natychmiast w liście nowy agent
"Local folders", jest on synchronizowany z aktualną zawartością katalogu, a
jak się to zrobi, to wyskakuje okienko z raportem crashu, że "Agent
przyjmowania poczty niespodziewanie zakończył działanie". Czyli nie mam
możliwości wywalenia tego z systemu, bo jak tylko dostanie sygnał, że ma się
zakończyć, to leci z płaczem do mamusi (KDE), że ktoś go bije, a KDE na
takie dictum odpala go ponownie. Sensu w tym brak zupełnie.

> Życzę wytrwałości.

Nic z tego. Dalej nieużywalne.

> Generalnie mam takie wrażanie, że kde 4 jest do dupy w porównaniu z 3,
> która stabilnością i łatwością użycia było dużo bardziej dopracowane.

Nie licząc kdepim, 4.7 wydaje się pracować stabilnie. Nawet ostatnio dość
dawno mi się "samo" wywróciło, a laptopa nie wyłączam tylko suspenduję do
pamięci, więc jedna sesja potrafi u mnie dłuuugo chodzić. Ale kdepim nadal
stary (4.4). A na kompie testowym (tam gdzie co jakiś czas macam nowego
kmail) sylpheed.