Jak sprawdzić , jakie urządzenia wskazujące raportuje udev do X-ów ( tudzież gdzie się podziały moja klawiatura i mysz)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 20 Gru 2011, 19:58:25 CET

Dnia wtorek, 20 grudnia 2011, Paweł Sikora napisał:
[...]
> tez to kiedys przerabialem i na 99% brakuje ci poprawnie zamontowanego
> /run w ktorym udev zapisuje jakies swoje smieci. pakiet rc-scripts masz
> akutalny?

$ mount | grep run
/run on /run type tmpfs (rw,relatime)
$ rpm -q rc-scripts
rc-scripts-0.4.5.2-3.i686

Kernel instalowałem dzisiaj, z nim się zbudował initrd. Może w nim coś jest
nie tak? Ale co, skoro na laptopie z takim samym kernelem i initrd
generowanym tyn samym geninitrd jest OK?