Jak sprawdzić , jakie urządzenia wskazujące raportuje udev do X-ów ( tudzież gdzie się podziały moja klawiatura i mysz)

Śro, 21 Gru 2011, 10:04:25 CET

On Tuesday 20 of December 2011, Łukasz Maśko wrote:
> Kernel instalowałem dzisiaj, z nim się zbudował initrd. Może w nim coś jest
> nie tak? Ale co, skoro na laptopie z takim samym kernelem i initrd
> generowanym tyn samym geninitrd jest OK?

Mi wykrywanie myszki i klawiatury przy starcie (po rewtyknięciu myszki już
wykrywa) przestało działać po upgrejdzie samego udev ZTCP.

Przyczyny nie doszedłem i wrocilem do driverow nie evdevowych ZTCP. :/

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,